Monday 7 February 2011

What is PB (Premium Beautiful)? Malay version

Apa yer Premium Beautiful?
Korset untuk Wanita yang mampu untuk memberikan bentuk tubuh badan yang diidamkan. Bahan yang digunakan mengandungi FIR (Far Infra Red) mampu membantu melancarkan perjalanan darah dan dah banyak yang merasai kesan positif termasuk saya. note: hubungi saya untuk penjelasan FIR, senang sikit nak cerita :)

Kenapa Premium Beautiful bukan yang lain?
Sememangnyer banyak korset yang ada dipasaran, tapi tak semua yang memberikan kesan positif dari segi kesihatan kepada si pemakai. Kita semua tahu, Infra Red sememangnyer satu method kesihatan yang sangat berkesan dan sangat banyak digunakan dalam bidang perubatan. Bahkan Infra Red juga digunakan untuk merangsang pertumbuhan rambut bagi yang mengalami masalah keguguran rambut. (My hubby is using laser hair comb :) )

Pencapaiaan Premium Beautiful Korset:
1. Mendapat Anugerah SUPER BRANDS
2. Korset No.1 untuk jualan paling laris di Malaysia
3. Menjadi penaja utama "Gadis Melayu" TV9
etc..


Boleh ker Premium Beautiful menguruskan badan?
Semuanya bermula dari keyakinan dalam diri kita. Untuk saya dan rakan-rakan yang lain (saya boleh perkenalkan yang dah turun banyak kilo daripada saya) Alhamdulillah... Ade ke produk yang tak perlu diet, tak perlu bersenam boleh menurunkan berat badan? Belum jumpa lagi kan? :) Premium Beautiful boleh, Insha Allah dan terbukti!



Apa pencapaian awak daripada hasil pemakaian Premium Beautiful?
Yang paling best, saya dah boleh pakai baju-baju sebelum kahwin. Alhamdulillah size pinggang saya kurang 1 inci dalam masa 2 minggu!! Saudara-mara mula bertanya tentang perubahan saya. Tak perlu bagitahu, orang tanya :) Selain tu, saya lebih bertenaga daripada sebelum ini dan saya dapat meluangkan lebih masa dengan puteri kesayangan saya (Aishah Humaira) dan suami tercinta (Amzani Faisal)

Add saya di facebook.. (Azlina M yusoff) Mari kita berkenalan :)

Our sweet memory :)

No comments:

Post a Comment